fbpx
(073) 922 44 90
(050) 338 55 32
yogamarket2014@gmail.com
Працюємо: пн-пт 9:00-18:00
Вихідні: сб, нд
Корзина

Оплата і доставка


Оплата, доставка, гарантії, повернення

Шановні клієнти Yoga-market,

Здійснювати покупки на нашому сайті дуже просто та зручно.

Покупка

Для цього достатньо вибрати товар, необхідні параметри (розмір/колір), вказати кількість і натиснути кнопку «Купити». Всі вибрані вами позиції зберігаються в «Кошику», який легко побачити у верхньому правому кутку сайту. У «Кошику» ви можете переглянути вибрані товари, редагувати їх список та перейти до оформлення замовлення.

Для цього заповніть поля форми з контактними даними, а також виберіть оптимальний для вас спосіб оплати замовлення. Будьте уважні під час заповнення форми, щоб наші менеджери змогли у максимально швидкі терміни зв’язатися з вами для підтвердження замовлення та уточнення деталей.

Оплата

На даний момент в інтернет-магазині доступні дві опції оплати:

повна передоплата вартості товару на розрахунковий рахунок (ПриватБанк);

післяплата при отриманні товарів у відділенні служби доставки.

Увага! У замовленні вказано лише вартість товару. Комісійні, які стягуються банком за переказ, не враховані. При оплаті за розрахунковий рахунок (IBAN) комісія від ПриватБанку становить 1 грн. (Ваш банк може брати додаткову комісію). Будь ласка, зберігайте квитанції з банку щодо оплати товару.

Доставка товару оплачується покупцем окремо згідно з тарифами перевізника.

Для прискорення процесу відправлення замовлення рекомендуємо повідомити менеджера про факт оплати за тел. (050) 33-85-532 або e-mail: yogamarket2014@gmail.com.

Товари на замовлення:

При замовленні товару, що відшивається або привозиться на замовлення, ви можете вибрати один із двох варіантів оплати:

Внесення передоплати у розмірі 30% вартості товару для підтвердження замовлення.

Повна оплата товару у момент оформлення замовлення.

У разі вибору передоплати сума, що залишилася, оплачується після повідомлення про готовність товару до відправки або при отриманні товару.

Доставка

Доставка можлива у будь-який населений пункт України та здійснюється компаніями «Нова Пошта», “УкрПошта”, “МістЕкспрес”. Ваша покупка буде надіслана на адресу, вказану при заповненні форми або по телефону.

Відправка “Новою Поштою” здійснюється в день отримання замовлення (якщо воно оформлено до 16:00) або наступного дня (крім вихідних)

Відправлення “Укрпоштою” здійснюється протягом 3 робочих днів.

Якщо вам потрібне термінове відправлення, прохання зв’язатися з нами та вказати це у замовленні. Відстежити ваше замовлення ви можете на сайті «Нової Пошти» за номером експрес-накладної, який ми повідомимо після відправлення.

Якщо ви замовляєте товар «на замовлення», то про терміни доставки вас додатково проінформує менеджер. Термін поставки товару залежить від його наявності складі виробника, і зазвичай становить від 14-21 дня.

Для мешканців Івано-Франківська найпростіший спосіб – самостійно забрати своє замовлення у зручний час у нашому офісі за адресою: вул. Незалежності 164, м. Івано-Франківськ. (ТІЛЬКИ ПО ПОПЕРЕДНІЙ УГОДІ З НАШИМ МЕНЕДЖЕРОМ)

Гарантії та повернення

1. Загальні норми

1.1 Під Гарантійними зобов’язаннями мається на увазі зобов’язання продавця за відповідність Товару, який він постачає, чинним стандартам якості та заявленим технічним характеристикам, а також підтверджується, що продукція була вироблена з дотриманням технологічних вимог, що застосовуються до цього виробу.

1.2 Ці правила стосуються всіх угод купівлі-продажу, укладених з магазином https://yogamarket.com.ua/. Здійснюючи замовлення, клієнт автоматично погоджується із запропонованими гарантійними зобов’язаннями, зобов’язується дотримуватись правил, запропонованих компанією.

2. Гарантійний термін

2.1 Гарантійний термін безпосередньо залежить від виду товару, що поставляється магазином:

2.2 Постачальник не несе відповідальності за некоректне використання товарів як для первинного покупця, так і для третіх осіб.

2.3 Термін дії гарантійних зобов’язань стартує від дня відправки товару від продавця до покупця.

3. Правила виконання зобов’язань сторонами

3.1 Претензії щодо виявлених та доведених у товарі дефектів приймаються лише за умови дотримання замовником таких вимог:

наявність товару без слідів ушкоджень різної етіології, що вказують, що несправність могла бути заподіяна або точно заподіяна цими ушкодженнями;

наявність документа, що підтверджує факт купівлі товару у цьому магазині, підійде товарний чек або накладна;

3.2 При виявленні несправності або гарантійного випадку товару, покупцю необхідно повідомити про це продавця або за телефоном, вказаним на сайті, або електронною поштою, вказаною на сайті. При цьому необхідно детально описати несправність, супроводжуючи фото та відео продукції. У разі потреби продавець може попросити вислати товар для проведення експертизи. Повернення товару здійснюється силами та за рахунок Покупця.

3.3. Термін розгляду заявки від клієнта становить 7 днів з моменту отримання магазином заяви про визнання гарантійного випадку.

3.4 Продавець та покупець мають однакове право запросити незалежну експертизу.

3.5 При виконанні обміну або повернення коштів, передбачених Гарантійною угодою, відповідальність продавця дорівнює вартості товару, що бере участь у суперечці, на момент укладання угоди Покупки.

3.6 Продавець знімає з себе гарантійні зобов’язання у ряді випадків:

дефекти та пошкодження викликані некоректними експлуатацією та доглядом за купленим товаром;

експлуатація в екстремальних умовах або граничні навантаження, що суперечать інструкції щодо використання товару.

4. Повернення товару

4.1 Відповідно до чинного законодавства вимоги покупця щодо виконання обміну або повернення товару підлягають позитивному рішенню:

якщо товар не був в експлуатації;

не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;

збережено всі ярлики та заводське маркування;

товар зберігає товарний вигляд та його споживчі можливості не порушені;

збережено документацію, що підтверджує факт купівлі товару в магазині.

4.2 Термін пред’явлення вимоги про повернення або обмін – 14 (чотирнадцять) днів з моменту укладання договору купівлі або будь-якої миті до відправлення товару покупцю. (відповідно до Закону України “Про захист прав споживача”)

4.3 Покупець зобов’язується компенсувати інтернет-магазину всі транспортні витрати, пов’язані з необхідністю організувати повторне перевезення товару до складу компанії, якщо вина магазину не доведена.

5. Відправлення продукції сторонніми перевізниками

5.1. Клієнт має право скористатися послугою постачання товару обраною транспортною компанією або поштовим перевізником. У такому разі, відповідальність, що утворюється за терміни доставки, цілісність і збереження товару на момент перевезення, приймає на себе транспортна компанія в момент передачі вантажу зі складу компанії продавця. Цей факт підтверджується виданою транспортною квитанцією або, згідно з внутрішнім статутом компанії перевізника, накладною. Чек є доказом передачі товару до служби доставки, і знімає з продавця подальшу відповідальність за вантаж на момент транспортування.

5.2 Відповідність якості товару покупець зобов’язується перевіряти безпосередньо у момент отримання товару на складі транспортної компанії, яка виконує доставку.

5.3 Ризик випадкового знищення товару або його псування переходить на покупця відразу після підписання накладної в компанії вантажоперевезень і не підлягає оскарженню без належних причин.

Дякуємо вам, що вибрали yogamarket.com.ua!