fbpx
(073) 922 44 90
(050) 338 55 32
yogamarket2014@gmail.com
Працюємо: пн-пт 9:00-18:00
Вихідні: сб, нд
Корзина

10 фільмів, які варто подивитися кожному!

06.08.2019

У цій статті ми постаралися зібрати для вас фільми, які так чи інакше стосуються йоги, медитації, пошуку себе чи свого призначення у цьому світі. Ми переконані, що фільм з глибоким сенсом здатний торкнутися струни тонкої душі людини, змінити певною мірою спосіб мислення або оцінки тієї, чи іншої ситуації.

Пропонуємо вам звернути увагу на такі фільми:

Дзен (Zen) (2009)

Сутність Дзен-Буддизму Догена в тому, що медитуючи треба забути про все і віддати себе самій Природі. Доген – це юний японський послушник, який вирушив до Китаю шукати вчителя Істини. Зустріч з ченцем у Китаї дала йому знання медитації Дзен, яка є справжнім шляхом до просвітління. Після повернення до Японії, Доген хоче навчати Дзен-Буддизму, хоча це й ризиковано. Але йому вдається знайти дуже багато послідовників, які і зараз пропагують його вчення по всьому світу.

dzen

Кадр з фільму “Дзен” (2009)

Долина квітів (2006)

«Долина квітів» – пригодницька драма, історія кохання довжиною в безкінечність. Джалан зі своїми вірними друзями подорожує Гімалаями, грабуючи каравани, щоб прожити. При черговому нападі Джалан зустрічає таємничу дівчинку Ушну, яка стає путівником банди, тому що дівчина знає всі місця, де можна знайти видобуток багатший. Між Джаланом і красунею спалахує пристрасть: їхня любов стає міцнішою, і вони вирішують піти. Для уникнення гніву жерця Йєті, закохані дістають еліксир безсмертя, який прирікає їх на вічні переродження. Джалан і Ушну з’єднуються в сучасному Токіо і обіцяють один одному більше не розлучатися. Чи не підготує їм життя нових сюрпризів?

Мовчання (silence) (2016)

Історична драма, що базується на романі Сюсаку Ендо. У XVII столітті два єзуїтські священики, Себастьяни і Френсісе, прибувають до Японії шукаючи свого зниклого наставника, що вирушив туди з християнською місією. Священики стають свідками переслідування християн із боку уряду Японії, щоб очистити країну від поганого західного впливу.

Картина найкраще передає атмосферу того часу, коли Японія була настільки закрита, що, потрапивши в цю країну, вибратися часом просто було неможливо. Акторський склад теж підібраний дуже вдало.

Самсара (2011)

Ця кінострічка має сильне релігійно-філософське значення. «Самсара» – це невербальний гід медитації Серед основних тем у фільмі можна виділити саме розкриття поняття «самсара», або «сансара». Цей індуїстський термін означає нескінченний процес народження, смерті та відродження душі людини. Згідно з цією релігійною концепцією, кожен проживає багато життів, і цей процес не можна перервати. “Самсара” – це абсолютно аполітичне видовище, що дозволяє поглянути на життя в цілому.

samsara2

Кадр із фільму “Самсара” (2011)

Майстер Дзен Бодхідхарма (1992)

Картина розповідає про долю людини на ім’я Дхарма (Бодхідхарма), а також пов’язані з ним духовні подорожі піднебесною. Дхарма був спадкоємцем трону, і третім індійським принцом Королівства Хіонґ чи. Тим часом він покинув політику і повністю віддався проповідуванню буддизму. Через деякий час Дхарма з метою поширити навчання прямує до Китаю, де після прибуття в Шаолінь, передає своє мистецтво учням.

Ангулімала (2003)

Ця кінострічка розповідає про появу довгоочікуваного сина в одній із найдавніших родин. Але замість величезної радості, сім’я дуже засмучена звісткою, тому що дуже давно сім’я була проклята. З появою хлопчика, він неодмінно мав стати відомим убивцею.

Батько немовля готовий був навіть убити сина, аби завадити виконанню пророцтва, але його зупиняє Імператор, умовляючи дарувати хлопчику життя і відправити його до стародавнього і дуже суворого монастиря для навчання у великого вчителя.

Так хлопчик опинився у стінах монастиря, що дотримується старих традицій, і став одним із найкращих учнів. Однолітки за це не злюбили Ахімсака і вирішили обмовити його, чим домоглися його вигнання. Блукаючи світом, Ахімсак бачить дух Мара, який розповів йому про його призначення та необхідність вбити 1000 лиходіїв для розуміння істини драхми. Чи правдивим було пророцтво чи хлопець стане справжнім месником, захисником слабких, ви дізнаєтесь, подивившись фільм “Ангулімалу”.

Ангулімала (2003)

“Ангулімала” (2003)

Мілареппа (2006)

Картина розповідає про буття знаменитого вчителя буддиста Тибету, автора численних балад і пісень, які досі користуються великою популярністю в Тибеті. Без особливих заслуг у попередніх своїх реінкарнаціях, ця людина першою змогла добитися стану ваджрахари, провівши дванадцять років у медитації.

Кама сутра – історія кохання (18+) (1996)

Сюжет кіно оповідає про дівчинку Майя, яка мешкає біля палацу махараджі. Її мама танцівниця, і дівчинка також починає вчитися танцювати. Вона доношує сукні після принцеси Тари та слухає лекції із стародавньої книги Кама Сутри. Подорослішавши, Майя розуміє, що має неперевершене мистецтво спокуси і намагається спокусити принца. Роздуми Майї про сенс кохання не дає назвати цей фільм суто еротичним. Візуальне оформлення картини також на висоті: види стародавньої Індії, костюми героїв, пластика рухів індійських дівчат — це здатне викликати захоплення глядачів.

Сіддхартха (2003)

Фільм “Сіддхартха: На шляху до істини” знято за книгою Германа Гессе. Молодий брамін присвячує своє життя медитації та практикам у пошуках просвітління, але не відчуває задоволеність та успішність своїх спроб здобути свободу. Але одного разу приходить розуміння, що всі зусилля лише зміцнюють його Его.

Він приходить до Будди з наміром далі йти своїм шляхом. Але повернення до мирського життя також не приносить тривалого спокою та умиротворення. І тоді він осягає суть серединного шляху і простого життя в даний момент, без зусиль і прагнень що-небудь отримати.

Сіддхартха

Кадр із фільму “Сіддхартха” (2003)

Весна, літо, осінь, зима та знову весна (2003)

Драматична картина «Весна, літо, осінь, зима… і знову весна» свого роду філософська притча, за допомогою якої, на прикладі пори року та життя двох ченців, до глядача намагаються донести, що час неможливо зупинити, що все у цьому світі закономірно, і не варто намагатися порушити перебіг буття.